תמונות מעץ עם כיתוב

תמונות מעץ עם כיתוב

תמונה, אמנם, שווה אלף מילים, אבל כיתוב לצדה בהחלט יכול להוסיף הרבה. תמונות מעץ עם כיתוב הן מתנה נפלאה לחברים קרובים, לבני משפחה וגם למכרים רחוקים יותר והן דרך מושלמת להביע תודה, הכרה וגם אהבה. במקום להדפיס את התמונה על נייר צילום רגיל,  אנו נדפיס עבורכם באיכות ללא פשרות, בשיטה של פיתוח תמונה בהדפסה טרמית שמודבקת על העץאו בשיטה של הטבעה בחום- בהתאם לסוג המוצר שתבחרו.

. כל אחד יכול לערוך את תמונותיו ולהוסיף כיתוב כרצונו טרם ביצוע ההזמנה ואנו נייצר את התמונה הסופית שערךעם הכיתוב. מילה או כמה מילים בכל מיקום שתבחרו. זו יכולה להיות ברכה קצרצרה או כל כיתוב שתרצו ואת התמונה עם ההקדשה שאתם תיצרו בעצמכם אנחנו נפתח ונייצר עבורכם!  

ניתן כיום לייצר תמונות על עץ ולקבל פתרון ברמה גבוהה שנותר למשך זמן רב מבלי שהתמונה דוהה. כל זאת, תודות לפתרונות הטכנולוגיים הקיימים בתחום . זו יכולה להיות מתנה לכבוד יום ההולדת, החתונה, לכבוד הגיוס או השחרור מהצבא ואפילו מתנה ליולדת הטרייה.

רוצים להזמין כמתנה תמונה יפה עם כיתוב ומחפשים רעיון איך לעשות את זה נכון? במבינוס, חנות אינטרנטית המתמחה במכירת מוצרים לעיצוב, היא הכתובת הנכונה. לסקירת כלל האפשרויות,

לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר בטלפון 0533883131. נשמח לעמוד לרשותכם.