קולאז תמונות על עץ

הדפסת קולאז על עץ

יש מגוון רחב של דרכים להציג קולאז' של תמונות. אפשר, למשל, להדפיס כמה תמונות, לגזור אותן ולהדביק ישירות על פלקט. אפשר להדפיס כל תמונה בנפרד על זכוכית קריסטל ולהציג אותן זו ליד זו, ואפשר גם להדפיס קולאז תמונות על עץ. הדפסה של קולאז' שכזה על העץ מאפשרת לנו ליהנות מאלמנט דקורטיבי בלתי רגיל, כזה שתורם רבות לנראות החלל וגם משמש כמזכרת מיוחדת.

הדפסת קולאז על עץ היא פתרון מושלם כמתנה לכל אחד ואחת והיא גם דרך נפלאה להוקיר תודה. אפשר, למשל, לעשות זאת עבור ההורים האהובים או בני המשפחה האחרים. אנחנו בבמבינוס נדפיס לכם קולאז על עץ עבור חבר או חברה מהעבודה או מהלימודים וגם עבור בן או בת הזוג הקרובים שלנו. זוהי דרך מקורית וקצת שונה להציג מקבץ של כמה תמונות ולעשות זאת גם על גבי פלטפורמה באיכות גבוהה השומרת על התמונה לאורך זמן. אנו נדפיס בצורה איכותית כל תמונה או קולאז' שתיצרו,בשיטה של פיתוח תמונה בהדפסה טרמית שמודבקת על העץ או בשיטה של הטבעה בחום- בהתאם לסוג המוצר.

כל מוצרי התמונות על עץ שלנו ניתנים לתלייה על הקיר והבלוקים אף מגיעים עם הכנה לתלייה, אותם אתם תבחרו באם לתלות או להעמיד בבטחה.   

רוצים להפתיע אנשים אהובים עם קולאז' יפהפה של תמונות על עץ?

במבינוס, חנות אינטרנטית המתמחה במכירת מוצרים לעיצוב, היא המקום הנכון לפנות אליו. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר בטלפון 0533883131. נשמח לעמוד לרשותכם.