הדפס על קריסטל

הדפסה על קריסטל

תמונות שמצלמים, בין אם במצלמה מקצועית ובין אם בטלפון שלנו, ניתנות להדפסה על פלטפורמות שונות. אפשר להדפיס אותן על גבי נייר צילום, בדיוק כפי שעשינו לפני כמה עשורים, ואפשר להדפיס אותן גם על אלמנטים מיוחדים, כמו עץ ואפילו זכוכית. הדפסה על קריסטל היא דרך מקורית ומיוחדת מאד להציג את התמונות שצילמנו וגם מתנה שיוצאת מהלב ונכנסת אליו. מדובר בהטבעה בחום, המתבססת על טכנולוגיה חדישה ומאפשרת לכל תמונה להיראות איכותית וגם יפהפייה.

הדפס על קריסטל הוא מזכרת מצוינת ורעיון נפלא למתנה לכל אחד ואחת ובמסגרת אירועים שונים וחשובים בחיים. אפשר להטביע בחום את התמונה על בלוקים מזכוכית קריסטל במידות ובגדלים שוניםולרכוש כמה שרוצים בהקלקת כפתור אחת. הטבעה שכזוהופכת את התמונה לפריט דקורטיבי יפהפה, שאפשר להניח אותו על שולחן העבודה, על השידה ליד המיטה, בסלון או בכל חדר אחר שרוצים. המחירים נוחים מאד ומקבלים מתנה שהיא מזכרת למשך שנים ארוכות. מזכרת תמונה שאיננה דוהה או משנה את צבעה.

מחפשים רעיונות מיוחדים למתנה? רוצים לשמח אנשים שאתם אוהבים עם תמונה על גבי קריסטל? במבינוס, חנות אינטרנטית המתמחה במכירת מוצרים לעיצוב, היא המקום הנכון לפנות אליו. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר בטלפון 0533883131. נשמח לעמוד לרשותכם.