איך מדפיסים תמונה על עץ

הדפסות על עץ – המתנה המושלמת לכל אחד ולכל אירוע

כולנו אוהבים לתעד אירועים שונים, לתעד רגעים מיוחדים בחיים וגם אנשים שאנחנו אוהבים – חברים קרובים או בני המשפחה שלנו. עד לפני שני עשורים לערך, נהגנו להדפיס את התמונות שצילמנו על גבי נייר צילום ולשמור אותן, לרוב, בתוך אלבום. אולם, מאז שעברנו למצלמות הדיגיטליות וגם לטלפון, שמשמשים אותנו כמצלמה בפני עצמה, פעמים רבות, הפסקנו לעשות זאת והשארנו את רוב התמונות במחשב או בטלפון שלנו. אולם, מספר התמונות, עם הזמן הלך וגדל, קלות השימוש במצלמת הטלפון הפכה את כל עניין הצילום להרבה יותר נגיש ואת התמונות לאיכותיות יותר, ומה יותר טוב מאשר להציג את התמונות, והיפות שבהן, על אלמנטים מיוחדים, כמו עץ?

איך זה עובד

הדפס תמונות על עץ הוא דרך נפלאה להציג תמונות יפות מטיול מוצלח, מאירוע מכונן בחיים או רגע רומנטי, למשל. הדפסה על עץ, הנעשית בשיטת פיתוח תמונה בהדפסה טרמית, המודבקת עליו ישירות, מאפשרת לנו להביא לקדמת הבימה את אותן תמונות יפות שצילמנו וחשוב לנו לחלוק עם אחרים. באשר לשאלה איך מדפיסים על עץ התשובה היא פשוטה. כמו פיתוח תמונה בהדפסה טרמית שמודבקת על העץ, מוצעת שיטה נוספת ויעילה מאד של הטבעת התמונה בחום על גבי העץ  הכוללת, כאמור, הדפסת טרמית והדבקת התמונה על העץ. כאן, נעשה שימוש בשיטה מתקדמת במיוחד, השומרת על איכות התמונה לאורך זמן ומאפשרת לנו, או לקבל המתנה, ליהנות מתמונה יפהפייה. אם אתם רוצים לדעת איך מדפיסים תמונה על עץ תוכלו לפנות אל המומחים בכך וליהנות מתוצאות באיכות גבוהה במיוחד.

הדפסות על עץ הן פתרון נהדר למי שמחפש מתנה מסוג אחר. היופי בהדפסה כזו הוא שאותו עץ משמש כאלמנט דקורטיבי בפני עצמו, אלמנט שיכול להיות מוצג בסלון שלנו, בחדר השינה, בחדר העבודה או אפילו במשרד. כדי לעשות את כל זה כל מה שצריך הוא לבחור את התמונה הרצויה, את גודל בלוק העץ ולצאת לדרך. מבחינה טכנית יש להעלות את קובץ התמונה ישירות אל האתר, המספק את השירות, ולשלוח לעוסקים במלאכה. עתה, משהתקבלה ההזמנה והתמונה הרצויה, המשימה נשלחת לביצוע ואתם, לאחר זמן מה, מקבלים אליכם את התמונה המודפסת היפה.

למי זה מתאים

בין אם לכבוד יום ההולדת, יום הנישואין, בר או בת המצווה או אפילו כדי לשמח חברה או חבר קרוב שעוזבים את מקום העבודה, תמונה על בלוק עץ היא מתנה מושלמת וגם מאד יפה. הבלוק עצמו עומד בצורה יציבה על גבי משטח ישר ואם רוצים ניתן לתלות אותו ישירות על הקיר (הוא מגיע עם הכנה לתלייה). את התמונות המוטבעות בחום על עץ דק ניתן לתלות על הקיר בעזרת דבק דו צדדי המיועד לתלייה על הקיר וחוסך שימוש במסמרים.

 זה יכול להיות בלוק במגוון של גדלים ואפשר, אם רוצים, אפילו לשלב בין תמונות מודפסות על גבי העץ, כאשר בלוק אחד גדול ואחד בינוני או קטן. תודות לאיכות ההדפסה, התמונה נותרת כפי שהיא לאורך זמן וגם לא דוהה. כך מקבלים מזכרת בלתי רגילה ודרך נפלאה ומקורית להציג את התמונה עצמה. כדי ליהנות מכל זה חשוב מאד לפנות אך ורק לחנות המתמחה בכך ולוודא שמתקבלת הדפסה באיכות גבוהה.

מחפשים מתנה קצת אחרת? אולי תמונה מודפסת ויפה? חשוב לכם ליהנות מאיכות גבוהה, מקוריות וגם סטייל בלתי רגיל שישתלב כהלכה? במבינוס, חנות אינטרנטית המתמחה במכירת מוצרים לעיצוב, כולל תמונות מודפסות על עץ, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר בטלפון 0533883131. נשמח לעמוד לרשותכם.